måndag - 14 november

tiden går med en rasande fart igår var det måndag och jag började med att hoppa ur sängen, eller ja hoppa och hoppa kanske jag inte gjorde, drog mig ur sängen som en zombie efter att ha jobbat helg och en ny vecka började med jobb och jobb. iaf stegade ur sängen 7.30 för att skjutsa mamma till jobbet och bossan till tova innan dom skulle till skolan. jag åkte sen hem åt frukost sen var det dags att åka till gymmet och dansa med elin. efter de åkte jag handlade lite, sen var det dags för mat och sen jobb. efter jobbet blev det baila, det var superkul! elin och jag körde två pass på raken och första gruppen vi hade var det 4 st som var med och dansa och andra gruppen hade vi 3 st, jag säger bara: bättre än inga alls. passet var perfekt det var första gången vi hade passet och de som var med var supernöjda, svettades gjorde vi allt, eller iaf jag :) efter passet fick jag sällskap av mina fina vänner, elin och johanna när jag skulle ut på promenad med elton. har tyvärr inga bilder från passet men det kommer att komma! :)
min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0