fredag.. 11 november

hallååja, har just vart ut på en pw med tyngderna på fötterna, eller ja det var ett tag sen, när jag kom in gjorde lite egen styrka här hemma efter pwn:) idag är det fredag och är inte alls pepp för den här helgen.. buhu, ingen ork för att jobba helg alls.. och att sluta 22.15 gör ju inte saken bättre heller.. nä nu ska jag sluta klaga, är ju inte kul att läsa då ju:) iaf, imorse gick jag upp ur sängen 8.15 skjutsade bossan till skolan sen  åt jag frukost, satt mig i soffan och ja, jag somnade och sen vaknade jag av att världens mysigaste maja som kom och la sig bredvid mig och myste lite, pusspåhenne:)
nu ska jag fixa mat sen åka till jobbet, får se om det blir och bada tunna ikväll, om den inte är upptagen.
Ha en skitbra fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0