artonde november

halllåå, alla happyface! idag ringde klockan 6.45 meeen, idag låg jag kvar i sängen en lite stund för idag behövde jag inte skjutsa mamma till jobbet, pappa gjorde det. åt upp frukosten för ett tag sen och har just betalat lite räkningar.. sen ska jag ut på en promenad tänkte jag, blir tyngder på benen idag igen:) men idag ska jag även till um, men vet ej när dom öppnar där.. hm, ska väl åka dit efter promenaden. nu ska jag springa upp och byta kläder och ut på promenaden. idag efter jobbet så åker jag och mikaela till valbo och kikar runt lite, ska fixa grejer till dansvisningen tänkte jag, sen ska vi även kika på hockey. ha en toppenfredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0