10 november

godmorgon!
igår hade jag som sagt fullt upp från klockan 7.00-21.00. dagen började med jobb på ica sen hem äta en snabbis sen iväg och jobba på gymmet, efter att ha jobbat på gymmet så skulle jag och elin gå igenom passet som vi ska börja med på gymmet, efter de var det dags att åka och jobba på knatteskutt, vid klockan 19.00 slutade knatteskutt och då åkte jag iväg på dans, då jag dansade till ca 21.00. fullspäckad dag och nog om det :)

idag stegade jag ur sängen runt 8.15, skulle ha skjutsat bossan till skolan men när jag kom ut i bilen kom andreas och så åkte bossan med han så jag gick in och satt igång med att koka ägg, så idag blir det ägg till frukost.
idag har jag planerat på schemat, en poverwalk, jobba, dansa, kan ju hända att jag kör styrke på gymmet också. nu är det såhär att mina ägg är klara så nu blir det frukost :)
ha en toppenbra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0