resan igenom...

....kortvasan gick superbra. i starten så åkte jag och melinda tillsammans, efter ett tag så kände jag att jag hade väldigt mycket energi i kroppen, så jag åkte i förväg och så väntade jag på melinda i eldris. efter det så åkte vi tsm ett tag men sen sa hon att jag fick åka för jag väntade på henne lite då och då, men jag tyckte att det kändes taskigt att åka ifrån henne. så vi åkte tsm.. men så sa hon att jag fick åka och då kände jag att okejdå, så då åkte jag iväg och hjälp vilken energi jag hade och superbra skidor, hade både bra glid och fäste allt var perfekt. när jag kom i mål så var jag inte ens trött. det var skönt! men jag missade tyvärr dansvisningen..:( tråkigt! men det är som det är.
haha ja.. min målgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0