precis kommit hem från skolan

nu sitter jag ute i skolan och försöker åminståne få liiite färg i ansiktet. imorse blev det dans sen efter det så åkte jag till skolan och där satt jag och pratade med erika och jennifer medans nathalie var på samtal. vi pratade nämligen om att ta hål i naveln. jag är livrädd och vågar verkligen inte ta hål, även jennifer är rädd för att ta hål. nathalie hon är inte alls rädd.. hm, jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt. men iaf nu sitter jag ute på baksidan i solen och ska nog gå in och hämta mitt papper så jag kan jobba lite, måste bli klar med mitt arbete orkar inte ha saker som hänger efter en hela tiden... för snart tar vi ju studenten, det ska blir skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0