30 mars, onsdag

igår var jag på jobbet och för det mesta så gick det bra, men jag behöver fortfarande lite stöd bakom mig. är så himla svårt att veta vad viss frukter/grönsaker/rotfrukter är för något.. hoppas jag lär mig snart! det var en jättetrevlig kväll igår med massor av kunder som fick kolla i butiken men även handla.
när jag kom hem så dansade jag zumba sen slängde jag mig i sängen.

idag är jag tröttast.. sitter i skolan nu och gör inte speciellt mycket. ska börja packa ut vår monter så snart som möjligt för på fredag har vi mässa i falun. gå in på vår blogg: http://ufskillz.blogg.se <-- här kan du se vårar erbjudanden som vi kommer att ha på mässan.
vid 15.00 börjar jag jobba idag igen, ska bli spännande.. ska stå helt själv i kassan, hoppas på att det kommer gå bra! slutar 21.00, när jag kommer hem ska jag försöka plugga lite också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0