24/25 mars

igår  (24 mars) var det torsdag och så var jag till gymmet med johanna i ungefär 2 timmar och vi körde järnet måste jag säga, en riktigt bra uppvärmning på en halvtimme, helt svettiga:) sen blev det styrka restan av tiden. i slutet körde vi lite balettstyrka och så stretshade (stavning?) vi. när jag kom hem så var jag och putte ut och gick en vända. det var skönt, vet inte exakt hur långt det blev..
idag (25 mars) så gick jag upp runt 06.45 för att åka och jobba hos ica. plockade upp en massa varor, satt ettiketter på de flesta varor som jag inte en visste vad det var.. haha! när jag kom hem vid 1 ungefär så åkte jag med pappa till västerås han skulle lämna i bossan moppepoppe (som en gång i tiden var min..), den var lite sönder här och var. medans pappa och bossan åkte och provade en ny bil, så gick jag med putte och kollade efter mobil och jag hittade såklart en mobil som jag vill ha! den ska jag köpa, såäre bara:)
nu ska jag slänga mig i sängen för att gå upp vid 8 tiden och jobba på ica igen:)
godnatt alla troll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

ska du jobba imorgon? det är väl bara kursen:)

2011-03-26 @ 00:35:10
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0