22 juni, onsdag

sitter just nu på jobbet, har städat i både herrarnas och damernas idag. nu är det bara ca en timme till jag slutar, sen blir det hem en snabbis och ge mamma och pappa sitt tack-paket:) hoppas det blir bra till dom. när jag och lillasyster gett dom paketet så ska jag fara vidare till klockarvallen och kolla på lite fotboll. sen ikväll ska jag till ica och se hur det går till att sänga, har nämligen aldrig jobbat när man ska stänga, så tänkte åka dit och kika hur det går till eftersom jag ska stänga på lördag....
imorgon (torsdag) åker jag till rättvik för att fira midsommar och imorgon kommer även min älskling hem!! :)
så han ska också med till rättvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0