lite för mig själv!

idag har jag umgåtts med melinda, vi var ner på stan och kikade lite. vi åt god mat och kollade i affärer. efter stan  åkte vi hem till melinda och var där ett tag, jag gjorde flätor i hennes hår sen blev det bättre väder och vi bestämde oss för att ta en promenad. vi gick från mig till stan och där kollade vi hur det gick för matte och putte i mattes lägenhet. sen gick vi vidare in i stan och sen hem till melinda, sen promenerade jag hem och då började det småregna lite men blir inte mycket. när jag kom hem så åt jag tacos och så hade mamma och pappa satt på videon från när vi var i thailand. dom visade annelie och bert-ola filmen.
nu sitter jag här och har precis tagit mig en dusch och hoppat i sparkdräkten, har haft ansiktsmask och så sitter jag med kottar i håret. försöker få lite lockar utan att använda en locktång:) får se hur det blir med det.. snart ska jag åka iväg och hämta josse också.
ha en bra kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0