29 juli.

helloo sunshines! (jag börjar gilla det)
idag gick jag upp ur säng 04.45. och faktiskt så var jag inte så farligt trött som jag trodde att jag skulle vara.. när klockan blev ca 05.30. så åkte jag till jobbet, när jag kom till jobbet så böt jag om jag satt mig i personalrummet ett tag och tog det lugnt. sen kommer emil in och säger, "jag tror din bil har lyset på jessica!" då var klockan 06.55. så jag sprang och hämtade en tröja och slängde på mig den och sprang ut till bilen som stod en bit bort och så stängde jag av lyset.. typiskt mig att glömma lyset på, men jag skyller på att jag var lite trött ;)
när jag slutade jobbet så gick jag till gymmet och träffade på nathalie, vi gjorde lite magövningar. hon hade nämligen vart där innan så jag gick dit för att hålla henne sällskap och så pratade vi lite.
när jag kom hem så åt jag köttfärspaj, mmmm och sallad med vindruvor i, det är så himla gott och sån där vit sak, tror det kallas för hm keso? ah det gör det, för det har jag nyss lärt mig att äta:)
snart ska jag ta mig en promenad in till stan till gymmet och så blir det promenad hem också. skönt!
och idag ska jag ha på mig en stegräknare, tror det även är pulsmätare på den. hoppas den funkar!
ha en trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0