28 juli

idag gick jag upp ca 08.20. kunde inte sova. har alltid klockan på ringning på mornarna så jag inte sover bort hela dagarna.. och nu vaknar jag självmant vid 8.00. så låg och drog mig lite i sängen. sen blev det frukost och tv, nu ska jag faktiskt träna lite och det blir idag inte en promenad eller springtur som vanligt.
idag börjar jag jobba klockan 14.30-16.30 på gymmet, sen vidare till ica för att jobba mellan 17.00-20.00. och imorgon ska jag börjar jobba på ica klockan 6.00 så det blir en tidig morgon. ärligt talat så tycker jag att det känns skönt att komma upp i tid och att man ska göra nånting.
idag åkte också mamma, pappa och bossan iväg till göteborg.. hm, jag är kvar hemma själv och jobbar och sliter. men på lördag blir det festligheter med laget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0