22 juli

hello sunshines! (kanske inte mitt utryck att säga så, men idag hade jag lust att välkomna er så till min blogg)
inatt så åskade det och regnade jag vaknade  och sprang runt i huset för att dra ur tvn och såklart så tänkte jag på min stackars katt som var ute i regn och rusk. när jag öppnade dörren så sprang hon in sen gick hon sådär konstigt, med magen typ nere mot golvet, hon var rädd som sagt. jag gick sen och la mig och då hoppar hon upp i sängen och låter som en traktor, hon låter så förbaskat högt. så putte kunde inte somna om så jag gick upp med maja till josse. men efter några minuter så hör jag att maja kommer in i rummet och som tur är så har putte redan somnat och maja kommer med traktorn i munnen och lägger sig sen börjar hon snarka. sen somnade jag till slut också, uscha dålig somn inatt..
idag så ska jag jobba på ica, börjar 17.00-22.15, likaså imorgon.. hm rolig helg!? nee..
men nu tänkte jag ta min puttrande bil in till stan och gymma lite innan det är dags för att göra iordning mat och sen dra sig till jobbet..
Ha en trevlig dag!
linda och jossan igår kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0