helgen går mot sitt slut...

jaa denna helg gick ju med en rasande fart måste jag säga. usch vill inte tillbaka till skolan, vill bara ha ett loooov!
fredag: vi hade uf-mässa i plushuset hela dagen, (till klockan 6 på kvällen). efter det så packade vi ner montern skruvade och vill bara iväg. nathalie och jag skulle kolla på hockey. vi blev lite sena men kom dit till slut. efter hockeyn så åkte jag och putte hem till emil. sen åkte vi hem och så åt vi lite.
lördag: åkte ner på stan med putte och hans mamma och pappa, för att fika på stan med vickan, julia och palm:) det var trevligt. när vi hade fika så kikade vi lite på stan sen skulle vi gå ner och spela bowling men då fanns det inga banor lediga så vi struntade i bowlingen och gick runt lite på stan, jag köpte födelsedagspresent till örjan som har fyllt år. efter att jag gjort det så åkte vi hem till putte. var där ett tag sen kom vickan, julia och palm dit. vi kollade på tv/film. sen var det dags att åka hem till örjan för att fira honom. där åt vi mat och fikade. och så öppnade örjan sina paket såklart :)
söndag (idag): idag så vaknade jag runt halv 11 klockan var tror jag. då gick jag ner och åt frukost sen ringde melinda och då åkte jag och hämtade henne sen åkte vi skidor hela förmiddagen. det gick jättebra, vi hade hur fint väder som helst, solen sken. vi åkte ungefär 1 mil. när vi hade åkte klart så gick solen i moln så det var ju perfekt. haha! efter skidåkningen blev det mat sen åkte jag med putte och kollade på hockey, då träffade vi vickan och julia:) nu ska jag kolla på one tree hill, efter de blir det kanske zumba.
ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0