5 januari

idag så gick jag upp ur sängen runt kvart i 8-8, för att åka och hämta melinda och emelie. och sen vidare till kopparhallen för futsalcup. ja det gick väl rätt bra, om vi bara hade fått in bollen i mål de alla gången vi hade chansen. jag stukade såklart foten också.. det gjorde så ont, så jag vet inte vad. nu hoppas jag verkligen på att min fot är bra till imorgon för då har vi också cup(y) nej inge mer skrivande om det.
efter cupen så skjutsade jag hem melinda och lovis. hm, ja lovis klämde foten i dörren och jag fick inte upp min dörr överhuvudtagen. eller jo först fick jag upp dörren så jag kom in i bilen, men när jag skulle ut så satt dörren fast.. så himla typsikt! så när jag hade släppt av lovis hemma hos sig så fick jag hoppa över på andra sidan för att komma ut.. jaja, det är som det är, när det är kallt så är det kallt:)
nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig i soffan och vila lite för imorgon gäller det igen. och nu har jag bestämt att min fot ska vara bra och då ska den det!!
ha en bra kväll!:)

Kommentarer
Postat av: bella

va bra, okeey :)

jo det är fint :)

2011-01-05 @ 20:51:10
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: tack så mycket :) jag älskar koftan, skönaste inköp jag någonsin gjort ;D haha!



I know, jag tror jag ska behålla den bruna :) men vill ändå höra allas åsikter, tycker det är roligt att göra det :) Kram

2011-01-05 @ 23:23:00
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0