20 januari

idag har jag vart i skolan och jobbat med företaget..... efter skolan så åkte jag hem en vända, sen hem till johanna sen åkte vi vidare till dansträningen.. men det blev tyvärr ingen träning för mask shadow.. buhuu! dom har tydligen ändrat dansträningarna och det visste ingen av oss om. så vi var där ett tag sen gjorde vi våra händer av gisp (stavning?). när jag kom hem fick jag reda på tråkigt nyheter... inte alls nå vidare..:( men känner inte för att tala ut om det just nu. bossan och jag dansade även zumba, det är så kul, och det bara rinner svett om en. det känns så skönt efter att man har gjort ett pass. imorgon blir det förmodligen fotbollsträning och ett zumbapass(y) så kommer min fredag se ut.. har inget annat för mig om det inte finns någon filur som kanske har lust att hitta på något:)
nu ska jag slänga mig i duschen sen äta lite kvällis. blir yoghurt, mumma! och ikväll ska jag sova med min älskling:*
imorgonbitti väntar dans. ska bli spännande! sen vill jag bara hem.... vill inte ha någon företagspresentation:( vill bara sluta skolan nu, längtar till studenten!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: det var så lite så :)

allt är bara bra med mig, hur är det med dig? :)



lycka till på företagspresentationen imorgon, det kommer gå bra ska du se :)

2011-01-21 @ 00:26:51
URL: http://natalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0