17 januari

dans på morgonen och det gick väl bra. men hade lite svårt för att hänga med på nya dansen. i skolan jobbade jag på med presentationen som vi ska ha.. inte alls taggad för det, när man får sitta och jobba själv med något helt nytt.. får ta och tagga till, till presentationen som är den 28 januari! efter skolan då åkte jag ner på stan med bossan. så köpte jag zumba, det är faktiskt jättekul. när bossan och jag kom hem från stan så bytte vi om och började med att dansa zumba på en gång. så nu ska man bli hurtig och skaffa sig lite muskler... haha! men innan vi skulle börja med själva träningspasset så fick vi lov att lära oss stegen som man inte var helt åt skogen när man väl skulle börja. och det gick ju bra, vissa grejer var lite krångliga men det fixar sig nog med tiden. efter att vi gått igenom stegen så började vi med träningspasset. det var kul!


1 skiva med 2 olika träningspass                                            3 stycken skivor med olika träningsformer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0