11 januari

Skolan...
nu sitter jag i skolan och jobbar lite. det är tisdag och jag ska egentligen vara ute på praktik men eftersom jag inte har någon praktikplats så måste jag vara i skolan. på ett vis känns det faktikst ganska skönt, för då får jag lite gjort. eftersom jag vart så lat på lovet så har jag inte jobbat ett skit med skolsaker(a) så då sätter jag fart nu och jobbar klart med det mesta.

efter skolan..
när skolan är slut så ska jag åka HEM och sova jag är dödens.. helt slut! måste köpa några vitaminer som göra mig lite piggare såhär trött kan jag inte vara. iaf klockan 18.00 så ska jag åka till åsbo och träna barnen, sen även ta några varv på spåret. sen kanska det blir att åka och titta på hockey. men får se hur det blir med det. jag ska även ringa till atd och höra med dem om det är okej om jag är hos dem på praktik. HOPPAS!
pratade med dem igår men då tyckte hon att jag skulle tänka på saken. och nu har jag tänkt på saken!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0