helgen som varit..

fredags: då var jag och johanna ner på stan en sväng, vi åkte hem till henne sen och pratade lite och höll på med photoshop. jag åkte hem vid 20.00 ungefär för att äta med mamma. när klockan blev runt 12-tiden på kvällen så åkte jag ut och hämtade julia, felicia och hanna. dom hade vart på fest och så ville dom ha skjuts hem:) när jag hämtat och skjutsat hem dom så åkte jag hem och hoppade i sängen.
lördag: då var jag ute och knäppte lite kort i det fina vädret. sen tog jag med mig putte på en långpromenad, det var trevlig. tror tillochmed att jag fick lite färg i ansiktet då... (kors!) när jag kom hem så fixade jag iordning mig och presenten till therese. men klantig som jag är så klev jag sönder hennes present alldeles innan jag och pillan skulle gå in till henne... typiskt! inne hos therese åt vi god tacos och hade filmmys.
söndag: hm, vad gjorde jag i söndags? det var ju igår... vilket bra minne..? jaaa, justja.. jag städade på mitt rum, himmel och pannkaka det var på tiden, efter att jag städat så dansade jag och bossan zumba. jag var även ut och åkte skidor, jag fick med mig putte ut på skidor också. haha söt han är:) "snacka om att han har koll på skidorna" hahaha! när vi åkt skidor så gick vi hemåt.. sen hade jag och putte lite alla hjärtans dagmys, vi skulle nämligen inte hinna ha alla hjärtans dagmys idag (måndag), för han har hockeyträning.
denna bild är från när jag hade på mig ansiktsmask och försökte att får bort den:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0