helgen går mot sitt slut igen..

fredag: på fredagskvällen så sminkade och fixade jag jullan, hon skulle på maskerad disco och då ville hon vara en 80-talstjej:)



lördag: då åkte jag till gävle med patrics mamma och pappa för att kolla på hockey. men först så åkte vi till valbo och där köpte jag mig ett par skor sen blev det inge mer shopping. efter valbo så åkte vi till nynäshallen och kollade på när putte spelade. och då kom min faster dit också, hon bor i gävle så hon cyklade till ishallen och kollade hon med.
söndag: idag gick jag upp vid halv 9 och åt frukost skjutsade emil och putte till ishallen för de hade träning vid 10 eller något. när jag skjutsat dom så tog jag med mig kameran ut och knäppte kort på min kissemisse. sen tog jag mig en promenad, ungefär 1 mil. när jag kom hem tog jag mig en tallrik med mjölk, kiwi och vindruvor. nu ska jag snart åka och hämta melinda så ska vi ut och träna lite skidor:) sen vid halv5 ska jag åka till ishallen och kolla på hockey igen. fagersta-avesta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0