7 februari

idag på morgonen så blev det dans.. och fy vad jag blev svettig, det var nästa äckligt haha! efter dansen åkte jag till skolan och där gjorde jag inte så mycket, gjorde klart en uppgift som vi fick sen åkte jag och hämta bossan i skolan. hjälp vad halt det var ute idag. när jag hämtat bossan och kommit hem så lagade vi lite mat. efter det åkte jag och melinda på innebandy och ja vad ska jag säga, shit vad det kändes i benen, vart helt svettig där med. efter innebandyn så skjutsade jag hem melinda och den turen hem behöver jag inte nämna.. poliiis poliis potatisgriiis!
när jag skjutsat hem melinda och när jag kom hem så ville bossan dansa zumba så då blev det två pass med zumba.
nu ska jag hoppas in i duschen och sen vänta på att älskling ska komma hit, vi ska äta kvällis:)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0