19 februari.. kallt ute

idag var jag till skolan för att dansa inför dansvisningen. vi skulle ha kläder och allt sånt med oss. och ja, det gick väl bra. klockan 11.00-12.30 dansade vi, hoppas på en bra dansvisning nu då. efter att jag vart där så skjutsade jag hem emelie sen åkte jag hem och då åkte jag och bossan ner på stan en sväng och kikade.. men hittade inget speciellt. köpte mig ett par hudfärgade strumpbyxor bara, som jag ska ha på dansvisningen. när vi vart nere på stan en stund så åkte jag hem igen och så böt jag om och tog skidorna och gick till golfbanan för att åka lite. det var helt nygjorde spår, hur fint som helst. ingen hade åkt där heller, bara jag:) och imorse vid 8-9 så var det runt 27-29 minusgrader ute, jag tappade hakan.. hjälp vad kallt!

sitter och kollar igenom alla thailandsbilder... jag börjar för tusan att frysa när jag ser dom bara för att det var så jäkla varmt där och här och nu så är det svinkallt har i avesta.. buhu!
längtar en hel del till GREKLAND!

utflykt till någon ö. har nog aldrig vart med om maken, så himla varmt vatten. det var knappast svalkande om man säger så.. haha kolla in mamma, hon ser ut att njuta, haha!





Kommentarer
Postat av: Natalie

JAG ÄR SÅÅÅÅ AVUNDSJUK PÅ DIN KROPP!

2011-02-19 @ 17:19:55
URL: http://natalies.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0