15 februari.... tisdags

i tisdags så var jag på praktik och det gick väl bra som alltid. efter pratiken åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag ner på stan och mötte nathalie sen gick vi upp till star hotell och in i ett konferansrum. där skulle vi sätta oss och lyssna lite och kolla på film. vi har nämligen sökt jobb på nya ICA som ska komma hit i avesta. så vi var på en jobbintervju. jag tycker själv att det gicj sådärbra.. kändes som man ville säga lite mer, kändes som om jag hade glömt att säga något viktigt om mig:) efter jobbintervjun så åkte jag och nathalie på hockey... ja den matchen varade nästan hela kvällen, blev en himla lång match. och nathalie försökte att skrika med sin röst... haha! det gick iaf bra, hon hördes.. eller ja jag hörde henne bra iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0