14 februari

idag så skjutsade jag therese till skolan och vi fick såklart inte igång bilen, så vi gick över till therese och hämtade ett batteri sen startade bilen. tur va!? när jag lämnat av therese och ska åka till dansen så kör jag av vägen.. får sladd på bilen och jag snurrar  några varv och hamnar på andra sidan vägbanan. jag gjorde ingenting för att detta skulle hända.. fick helt enkelt en sladd bara och fick lite snurr på mig.. och jag hämnade i en snödriva, men som tur var så kom några tjejer och försökte hjälpa mig komma loss, för jag hade fasnat.. men dom orkade inte putta på bilen för den satt för fast. då kom det två killar från pacora och hjälpte mig och då kom jag loss. hjälp vilken chock jag fick... jag fick lov att åka till en parkering och "vila" eller vad man ska säga.. sen åkte jag vidare till dansen, oj vad jag skakade.. men till slut kom jag fram och pratade med min danslärare sen var jag med och dansade.
efter dansen åkte jag sakta men säkert till skolan, där satt vi och väntade på att vi skulle få uppgifter så vi kunde börja jobba. vid halv två kanske klockan var, så åkte jag hem. när jag kom hem åt jag lite sen bytte jag om och gick till golfbanan för att åka skidor i det fina vädret:) men det var lite kallt faktiskt.. blev svettig om överkroppen men om benen var jag kall.. sen när jag kom hem så fick jag lov att åka och hämta bossan i skolan, sen åkte vi hem.
nu har jag inte gjort något speciellt. har dansat lite, men det var inte speciellt mycket:)
hej jag heter jessica och är en fryssen korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0