1 februari

en månad närmare utomlaaaands!! det ska bli underbart:)
idag så har jag vart på praktik och det gick jättebra, jag trivs som fisken i vattnet. efter att jag vart på praktik så åkte jag hem och åt en banan och tog ett glas mjölk sen bar det av till åsbo för att träna småbarnen. det var också surperkul, fast det var lite isigt. efter att jag tränat småbarnen så tog jag mig två varv runt på spåret och stakade bara för hade absolut ingen fäste alls... så nu känner jag av lite i armarna faktiskt. när jag kom hem från skidträningen så dansade jag och bossan zumba. nu ska jag faktiskt gå ner och ta mig ett glas med nyponsoppa, det ska bli smaskens:)
ha en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0