tjohoppsan!

jahop, nu är denna dag snart slut och det börjar luta mot ett nytt år med nya löften!
idag har jag skruttat runt på stan själv.. köpte mig en tröja och en ny ögonbrynspenna, skulle inte köpa nånting! skulle ju bara fixa patrics armband men, ja, som, det, nu brukar bli så fick jag med mig lite till mig själv(a) efter stan så åkte jag hem och åt mat sen åkte jag till ishallen och åkte skridskor med kusin philip och faster, (blev inga bilder). jag åkte inte så himla mycket för det var proppat med folk över hela planen. sen åkte vi hem till faster och var där ett tag sen åkte jag hem och så böt jag om och åkte till gymmet och det blev ett kortispass, träffade även sofia och så pratade vi lite om nyår. imorgon ska jag hem till henne och äta gott och sen ut på lite äventyr, bara och vänta och se hur morgondagen kommer se ut. har iaf planerat in en promenad! men nog om detta ointressanta, nu ska jag hem till matte med patric en sväng och jag vet inte vad vi ska göra, antar att det blir att kika på tv.
ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0