tiden går med en rasande fart!

hejsan! ja som sagt, tiden går med en rasande fart.. ujuj! snart är det jul, och man kan säga att jag i prinsip har köpt klart julklapparna fast jag inte har köpt dom! haha.. jag vet vad jag ska köpa för julklappar om man säger så, men har inte vart och köpt dom än:) haha!  tänkte skriva lite vad jag gjorde i helgen.
i fredags blev det jobba och sedan genrep inför dansvisningen, sedan till kvällen blev det dansvisning.
bilder från visningen och kvällen kommer :)
i lördags var jag hos farfar på julmiddag, trött som en tok var jag allt med tanke på att vi hade vår sista dansvisning runt halv2-tiden.. ujuj! när jag kom hem från farfar så somnade jag på hallgolvet på mattan, (vi har värmegolv där). sedan vaknade jag av att jag fick ont i rumpen och axeln, haha! sedan kom sofia hem till mig, så åkte vi till ica och hyrde film sen åkte vi hem till sofia och kollade film och dippade morot, parprika och vindruvor.
i söndags så åkte jag till borlänge med sofia och jenny, jag skulle handla julklappar men blev mest lite grejer till mig och tre julklappar till min lillasyster.. hm! blev inte riktigt som jag tänkt mig, men men! :D
sedan efter borlängeshoppingen så skjutsade jag hem sofia och så skjutsade jag hem jenny till frida.
efter någon timme eller så, så kommer patric in och säger att det står två töntar utanför, jag säger, "va? vilka då?:o" och jo såklart var det johaho och jenny som står utanför och skrapar jennys bilrutor, haha dom är riktigt goa dom där tjäjorna!:) till kvällen blev det chokladfondy, apelsin och ananas, det var mums det :)
jag sofia och jenny, dansar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0