idag är det en snöonsdag!

woow, idag vaknade jag av att det låg snö på marken! lycklig blev jag allt. jag gick upp ur sängen 7.30 skjutsade mamma till jobbet och bossan till sivan. jag åkte sen hem och åt frukost, sen böt jag om och gick ut på promenad i snön och hade tyngderna på fötterna, jag gick i ca 90 minuter. nu kan väl snön bara ligga kvar och snöa lite mer så man kan få ta fram skidorna. ska snart börja göra mig iordning för att åka och jobba, efter jobbet blir det en promenad med elton, sedan om jag hinner ska jag åka till knatteskutt och leka med barnen, sen blir det daaans!
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Nemen jäklar! :D Då har du gjort ett riktigt bra kap må jag säga! FUUUUUSK, för dom var skitsnygga verkligen!

2011-12-07 @ 21:46:03
URL: http://natalieanderssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0