hej!

jag är världens slitnaste.. usch,blä! ja, som sagt idag mår jag toppen kroppen är tillbaka i sin bana igen, efter mycket om och men.. idag åkte jag till min kusin, jag bossan och tova tog bilen dit i regn och rusk.. och vi hittade dit utan problem (vi hade gps..). när vi kom dit så börjar vi kika lite i butiker oså, jag hittade lite smått och gått, (bilder kommer). jag har även shoppat mig ett par skor, eller ja, förra veckan var det.
har inte hunnit med att skriva så mycket vad jag gjort, men idag blev shopping, träffa bästa kusin och träna.
det blev att springa lite på löpbandet(uppför och rakt) + styrke. imorgon ska jag nog åka till ishallen och åka lite skridskor, får se om kameran följer med:)
nu ska jag smita! ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0