20111612

helloj, idag tog jag sovmorgon, mm... det var superskönt, gick upp ur sängen 9.30 fixade frukost och har just kollat klart på julkalendern. idag är det fredag, det känns superskönt. längtar faktiskt till morgon, för då ska jag på julbord i romme. vi ska åka bandvagn upp till toppstugen i romme. det ska bli mysigt. idag vet jag inte vad som kommer att hända, blir först att åka och jobba. när jag slutar jobbet tror jag faktiskt att jag ska ta ett träningspass.
igår hade jag och ullis styrketräning på dansen, vi körde först axlar till en låt, sen tog vi ryggen till en hel låt sedan mage till en hel låt sedan armar och rumpa en varsin låt. (sedan dansade vi den sista tiden av tiden). det jag vill komma fram med detta  var att innan jag och ullis körde passet så hade jag träningsverk i magen men idag är den borta (tror jag, har inte känt efter), jag tror jag tränade bort träningsverken:D så det blir nog lite mer mage idag, så man håller den i trim. nä nu ska jag gå och göra mig iordning innan jobbet.
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thank you bebe! :*

2011-12-19 @ 12:51:31
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0