liten egen cirkelträning hemma

jag tänkte visa/tipsa om vad man kan göra för egen cirkelträning hemma.
det är faktiskt kul tycker jag, höjer volymen och kör järnet!
se till att du blir riktigt svettig och att du skakar i armarna :)
det du behöver är två stolar, antingen en innebandyklubba eller en sopkvast mellan stolarna.
se till att stolarna står stadig så de inte vickar på dig.
om du inte har en magmaskin så kör situps och så behöver du en vägg.
börja med att testa vilken höjd du ska ha för att få bästa resultat.
ta tag i bandyklubban/sopkvasten och lyft upp rumpan som på bilden till höger.
dra dig själv upp mot klubban/sopkvasten.
här har vi magrullaren, (som jag kallar den).
sittande stolen.
Min träning blev alltså,
klubba/kvast = 10x 3
magrullaren = 15x 3
sittande solen = 2 minuter (vila några sek) x 3
så körde jag det där några varv, ca 5-6 varv tror jag det blev:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0