Kräftfiske!

fredagen den 12/8 så var jag med putte till hans mormor och morfar, vi fiskade kräftor. det är faktiskt mysigt, speciellt när dom har en flytbrygga med motor som man kan åka runt med. men när putte, matte och jag kom ut till axelsbo så hade dom redan åkt ut med flytbryggan så vi tog en kanot och paddlade ut, när vi kom ifatt dom så höll dom på att lägga ut burarna:) så vi var inte så långt efter.
vi skulle också gå upp på natten och ta upp lite kräftor men eftersom jag är en trötter så låg jag kvar och sov, men putte tog sig upp. men matte låg också kvar och sov. sen tidigt på morgonen skulle vi upp igen och ta upp burarna, men då var det inte mycket kräftor.. men vi fick en hel del iaf:)

Kommentarer
Postat av: nathalie

tänkte bara eftersom du la upp bilder på utomaldns

2011-08-18 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0