igår, 110826

igår var jag till sala på möta med jobbet. jag och en tjej som heter elin åkte tsm dit, hon hämtade mig i stan och så åkte vi dit. och ja man kan ju säga att vi tog en omväg.. haha! men till slut kom vi fram iaf. mötet höll på till 13.45 ungefär sen åkte jag och elin till en resturang och jag beställde en bakad potatis och det var såå gott :) efter vi hade ätit så åkte vi hem, när jag kom hem så böt jag om snabbt sen åkte till klockarvallen och där skulle jag melinda krita fotbollsplanen. när vi gjort det så promenarade jag hem till julia och lämnade nyckeln till henne, sen tog jag en promenad hem. kändes som jag promenerade i en evighet. haha!
när jag kom hem så gick jag och mamma ut i skogen och plockade lite svamp, vi fick med oss lite hem iaf.
här har ni söta melinda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0