20110810

heloj sunshines! idag började jag jobba klockan 9.00-15.00 på ica sen när jag slutade där så fick jag springa till gymmet för då skulle jag jobba där mellan 15.00-19.00. så idag är det en lång dag..
sitter just nu och längtar hem, men jag har fått goda nyheter av familjen eriksson åååh, nu hoppas jag på något positivt:) fast jag är ju glad att jag får bara den här chansen.. hehe hemlighetsfull är jag nu va.. säger ingenting!
efter att jag jobbat idag så ska jag väl ta mig en träningsrunda.. får se om det kanske blir ett zumbapass och sen lite cirkelträning på de. får se hur pigg jag är efter att ha jobbat en hel dag:)
men just nu känner jag mig pigg för att träna.
bild på johanna och mig från studenten!
hoppas ni haft en bra dag och en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0