110824

hej allesammans! imorse var jag ut på en promenad med elsa igen, skönt! men innan promenaden så hängde jag lite tvätt. när jag hade gått på en promenad på 1 timme och 30 minuter så pumpade jag cykeldäcken och cyklade hem till sivan, vi gick till thairesurangen och tog med oss lite mat hem från buffén sen satt vi på hennes ballkong och åt mat, mysigt!
när klockan blev 14.50 så tog jag cykeln och cyklade till jobbet,
nu sitter jag här har precis torkat alla maskiner, vill ut och dammsuga golvet men vill inte störa människorna som tränar, så kommer nog att gå in i omklädningsrummen och städa där inne. efter jobbet idag så skulle jag egentligen på innebandy men den börjar klockan 18.00 och jag slutar 19.00 så det blir ingen innebandy idag..
nej nu ska jag ut i gymmet och jobba lite, ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Jenlen

vilken fin klänning!

2011-08-25 @ 11:15:58
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0