110823

helloo sunshines! idag har jag vart ut på en förmiddagspromenad med elsa (patrics hund) vi var ute i 1 timme och 30 minuter. efter promenaden så tog jag med mig elsa hem och så lagade jag lite mat, det blev kyckling och jag skar kycklingarna på ett speciellt sätt så det blev såååå gott, till kycklingen hade jag stekta champinjoner och sallad, mumsmums, hade även en morot till också:)
efter maten så hängde jag tvätt ute på gården sen gick jag hem med elsa och sen satt jag mig på cykeln och cyklade till jobbet.
Nu sitter jag på jobbet, blev tokig på alla små irriterande småflugur som hamnad i ögonen, fick jag en i ögat och sen fått ur den ur ögat flög en till in i ögat.. dumma flugor! nu ska jag faktiskt städa här på gymmet och efter jobbet ska jag hem till pillan en sväng och hälsa på:)
en bild på elsa när vi var ut på promenaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0