skulle ju vara så snällt!

finns det någon snäll, söt och rar människa som är bättre än mig på att noppra ögonbryn.. det är verkligen inte min grej. måste ju säga att jag vet att linnea är väldigt bra på att noppra, kanske ska fråga henne. jag känner att jag behöver någon annan som fräschar upp min ögonbryn..
jag har försökt att spara ut dom men man är där och pillar lite då och då.. hm!
finns det någon snäll, söt och rar människa som är bättre än mig på att noppra ögonbryn.. det är verkligen inte min grej. måste ju säga att jag vet att linnea är väldigt bra på att noppra, kanske ska fråga henne. jag känner att jag behöver någon annan som fräschar upp min ögonbryn..
jag har försökt att spara ut dom men man är där och pillar lite då och då.. hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0