känns som det..

idag har jag hunnit med mycket känns det som, eller iaf lite vettiga saker. imorse pluggade jag b.la. och fick det mesta klart så det känns ju skitbra. när jag hade pluggat klart så gick jag ut i solen och krattade gården och hjälpte pappa med att plocka pinnar, han hade nämligen klippt lite träd och då fick jag uppgiften att plocka massor av pinnar. efter att vi gjort det var det dags för mat, sen sitta ute i solen och det var så himla varmt och skönt. när klockan närmade sig 4 så var det dags att gör sig iordning för att jobba. men först skulle jag åka och träffa ewwe och johanna för att lämna lite pengar. sen vart det dags för att jobba. när jag kom hem från jobbet dansade jag zumba och NU ska jag hoppa in i duschen sen blir det lite kvällis för mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0