7 april

idag var jag i skolan till 08.40 för att ha svenskalektion, efter svenskan så skickade jag ett mail till SKiLLZ rådgivare sen åkte jag hem, när jag kom så tog jag en promenad med maja, hon fick gå i koppel. eftersom hon fortfarande har tratt på sig så kan vi inte släppa ut henne på den på för då skulle hon lyckas på något konstigt vis att få av sig den:)
efter att jag vart ut med maja så åkte jag och johanna till gymmet, det gick faktiskt bra! efter gymmet så åkte vi hem till johanna men då hade som strömavbrott så då åkte vi hem till mig. sen stack johanna hem och jag tog mig en till promenad med maja, sen skulle jag på fotbollsmöte man hann inte dit eftersom det blev tidigare. så jag och bossan tog oss en promenad hem till sivan och där kollade vi på kort när vi var små:) nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen.
såg även en fjäril ute, nu börjar det kännas vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0