world at our feet

nu såååå är man anmäld till kortvasan, det känns helt okej!

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon var riktigt längesen jag sov så länge, sköönt! Jag vaknade runt halv 12, gick upp på en gång och slängde i mig lite frulle sen cyklade jag hem till Melinda, vi tog oss en promenad i skogen. Sen gick vi hem till henne satt oss vid datan och kikade på skidkläder och lite annat. Vi anmälde oss även till kortvasan! Så nu ska jag börja med att träna Melinda i skidåkning och det kommer att gå super, vi ska köra stenhårt så vi blir jätteduktiga till kortvasan! När vi hade anmält oss och pratat lite så skulle melinda börja göra sig iordning för hon skulle på kalas och jag satt mig på cykeln och cyklade hem, usch vilken motvind det var:)
Nu är jag hemma och är mätt åt nyss lite fisk och potatis. Ikväll blir det nog en springtur sen ta ett glas ägg..


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0