skolan

just nu sitter jag och jobbar i skolan. Idag har jag gjorde en marknadsundersökning, det gick skitbra. Nu sitter jag och jobbar med affärsplan.. Lite smått drygt att göra så mycket själv. Känns som att jag har gjort för lite när jag varit själv. Inte kul måste jag säga, man blir lite smått stressad faktiskt! Mina idéer för hur affärsplan ska se ut är inte så goda just nu.. kommer inte alls på hur den ska se ut på framsidan. Idag har jag även ringt och bokat möte till imorgon (fredag). Ska snart få ett mail om hur mycket mössorna kommer att kosta ungefär. Vet inte riktigt om jag kommer att få reda på hur tryckte på mössan kommer att se ut, inte helt säkert än. Men jag tror det blir på mötet imorgon. Nu ska jag väl jobba vidare med den här sk**en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0