7 september

idag bar det av till praktiken på morgonen, cyklade dit med sofia:) När jag kom dit så var det en till praktikant där som heter ellinor, jättesnäll och söt tjej. Ellinor och jag fick byta kläder på dockorna i skyltfönstret (killarna och tjejorna). Och de blev så snygga. Sen så rensade vi lite på väggen och hängde dit lite vinterjackor och mössor. Sedan på eftermiddagen så kom avestatidningen och skulle knäppa lite kort på mysdressar. Och då ville malin som skulle knäppa kort ha två "modeller" och då fick vi vara med på kort med mysdresserna på oss:) Det var faktiskt kul. Nu väntar vi bara på att få se oss i tidningen. Men först ska vi få bilderna vi också. Så de kommer kanske upp på bloggen om jag får dem på en skiva:) Annars får vi se hur jag fixar det. Dagen idag var kul. Ellinor var världens sötaste tjej.
Efter praktiken så blev det träning.. och det gick väl bra, men har lite smått ont i min rygg.. tråkigt!
Nu ska jag duscha sen soova gott:)

HA en bra kväll!



johanna &  jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha fuuuul bild. jag är ju mega blek!:D

2010-09-08 @ 19:42:21
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0