17 september

idag blev det skola, jobba lite med uf och ha lite svenska. Efter skolan så gick jag och nathalie ner på stan och kikade lite, jag köpte present till min älskling som fyller 18 på söndag, wiiho!:)
När jag väl hittat på present så åkte jag hem, först skjutsade vi hem nathalie. Nu när jag är hemma så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. SKa väl antagligen börja göra mig iordning(a) så jag inte är så seg.. Ska till johannisen och kolla läget lite. Nathalie kommer hit och hämtar mig sen åker vi dit!

haha, nyss retades jag lite med min katt. När jag rensade min garderob förra helgen så hittade jag på kattmynta. OCh av kattmynta blir katter lite knasiga, haha! Så tog jag lite kattmynta i handen och maja (min katt) kom till mig och blev gosig sen efter ett tag så försökte hon bita mig jätteförsiktigt, det såg skitkul ut! hhaha. Sen hoppade hon till och gick och satt sig två meter ifrån mig och när hon gick så vinglade hon till lite, sen satt hon sig ner och kollade på mig bara. Sen såg hon sin råtta och flög på den, sen la hon sig i sin lilla röda fotölj. Haha jag har en mongo katt. Hon kanske börjar bli för gammal för sånt där:)


Kommentarer
Postat av: nathalie

love you bästa<3

2010-09-18 @ 12:35:04
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0