14 spetember

idag bar det av till praktiken på morgonen. Vaknade i  kaplig tid så jag inte skulle stressa men såklart så är jag så morgontrött så jag somnar om på en gång.. haha! Så när jag vaknade en timme senare så var det bara att slänga på sig kläder och sticka iväg. MEN jag kom faktiskt inte försent, så snabb är jag på att cykla(a)
Praktikdagen för övrigt var helt okej, dagen gick fort. När jag slutade så skulle jag cykla hem och då var det skitdåligt väder rent ut sagt... Det regnade och blåste så när jag kom hem så jag ut som en blöt katt:) Höll även på att cykla över en fågel som flög mitt framför mig när jag cyklade, knäppis fågel! Bytte kläder på en gång när jag kom hem och stack iväg och hämtade jobbnyckeln. Imorgon blir det att jobba! Hoppas på att det går bra. Är lite nervös för att jag ska göra något fel när jag ska plocka in grejer i en konstig diskmaskin... Jag skulle egentligen ha jobbat idag men eftersom träningen börjar tidigare så hinner jag ej att jobba innan.. Så det får bli imorgon ist efter 20.00.
Nu snart ska jag dra på träning, ska först ta mig ett glas mjölk och en banan till de:)

Usch denna dag har varit stressig på något vis..

Ha en bra dag!:)



dumma dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0