11 september

idag så vaknade jag runt 8 tiden, vid 9 gick jag ner och åt frukost, kikade lite på tv sen gick jag upp och satt mig här. Jag har så jäkla ont i min mun... har sår i munnen sen lagfesten igår när jag skulle proppa in massa kex i munnen sen blåsa upp en ballong.. haha! Men kul var det, men är helt öm, hahaa!
Nu hade jag tänkt ta mig en springtur faktiskt. Sen ska jag anmäla mig till kortvasan också! Ska nog ner och kika på fotboll senare. Jag tror att jag tar springturen efter att jag vart och kollat på fotboll föresten för jag måste städa lite innan jag drar ner på och kollar:)
Har inte så mycker mer att dela med mig till er, förutom att jag har världens bästa kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0