1 september

jaa, tiden går faktiskt rätt fort.. bra det! Idag var det sista dag en på praktisken den här veckan. Dagarna har gått fort och det har vart kul. Idag jobbade jag med angelica vi pratade en massa så tiden gick med en väldans fart. Hoppas på att tiden på praktiken går fort varje gång jag ska dit. Men det kommer den nog att göra tror jag, jag trivs väldigt bra där!
Idag efter att jag vart på praktiken så gick jag och ewwe en snabbis på stan. Sen när jag skulle cykla hem så hade jag ingen luft i mitt bakhjul.. skapligt arg jag blev då! haha. Inte hade jag någon mobil heller så jag kunde ringa efter skjuts, den låg hemma i sängen.. glömde den imorse när jag skulle cykla till praktiken.. Och då ska såklart sånt här hända.. inte skoj. så jag fick gå ca 6km innan jag kom hem, mina fötter var inte glada då måste jag säga.. haha! La mig i soffan på en gång och vilade lite sen tog jag mig ett glas ägg, blää! Sen la jag mig i soffan och tog det lugnt. Nu ska jag snart ut och springa en sväng på spåret:) ska bli skönt!

Jag saknar dansen ganske så mycket nu faktiskt, på  måndag ska vi träna lite dans hade vi tänkt:)

Ha en bra dag!:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0