mössor

nu tänkte jag visa två bilder på en av våra mössor som vi ska sälja. Kunde tyvärr bara ta bild på en av dem för har bara en hemma just nu. Mössorna kommer iaf finnas i olika färger och vi vill att alla åldrar ska kunna ha den här mössan. Den är trevlig och stilren. Den andra mössan som jag tyvärr inte har en bild på kommer att ha en liten hängande tofs. Bilder kommer att komma senare på oss i företaget och på våra mössor såklart. Och besök gärna vår blogg som vi har, där står det mesta om oss och företaget, där kommer vi att meddela vad som händer under vårat år som ungföretagande.

http://ufskillz.blogg.se





där jag pekar på mössan kommer ungefär trycket att sitta och det kommer att stå SKiLLZ på mössan.
hoppas att det är många som behöver en mössa nu till hösten och vintern.


(väldigt dåliga bilder med webbcam..)

Kommentarer
Postat av: juliasbullar. blogg.se

åh jag måste köpa en mössa! har så svårt att hitta the one va,

2010-10-03 @ 23:42:17
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0