6 oktober

dagen började med ett möte med vår rådgivare. Efter mötet fixade jag och nathalie lite grejer som vi ska ha till mössorna sen fixade vi även lite med montern:) det gick finfint. När vi fixat allt på stan så gick vi till skolan och jobbade med affärsplanen. Det går väl sakta men säkert framåt, vill bara bli klar med den!
När skolan var slut så cyklade jag och jobbade, fy usch. Mår illa när jag åker därifrån. Tur att jag bara jobbar två gånger i månaden.
Nu sitter jag och längtar till lördag:) wiho!
Imorgon ska jag och nathalie på ett till möte på morgonen med ATD. När skolan slutar ska jag med nathalie när hon ska skriva in lite färg i huden;) haha!
Sen på kvällen blir det dans, det längtar jag också tiiilllll! Jag och johanna ska dansa för fullt, för det är inte så jättemycket tid kvar:)
Nu ska jag kila ner och kika på tv eller jag ska nog duscha först:)
Ha en bra kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0