3 oktober

ojoj vilket väder det kan vara. Riktigt höstväder måste jag säga:) Ska iaf ta mig ut en sväng. antingen så blir det en promenad eller så blir det en springvända. Men just nu lutar det åt en promenad faktiskt, få väl se. Känner att i helgen har jag varit väldigt lat och fått en massa på magen.. uss gillar vi inte!

Idag ska faktiskt jag och nathalie och kika på lite hockey, wiho. I fredags så lekte jag även med nathalie. Vi gjorde inte så jättemycket, vi var ute och gick i kalla höstvädret, vi lyssnade på musik och pratade en massa. Sen åkte vi en vända med dennisen som fick körkort!:)
Och IMORGON redan, ska jag och nathalie till grängesberg på halkbana:o ojoj, tiden går verkligen fort nu alltså, snart fyller jag 18:)

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0