7 november

ja tiden den går fort framåt snart är det julafton:) mysigt! Idag har jag mest varit på den lata sidan, har legat helt död i soffan efter gårdagen.. På nu senare på kvällen så har jag vart och spelat innebandy, det var superkul! hihi
Nu ska jag duscha sen lägga mig i soffan igen men en popcornskål tror jag:) Imorgon väntar en praktikdag.. just nu har jag inget sug för att praktisera. Menmen, jag och nathalie får jobba med företaget efter vi praktiserat eller något. Vi har en del att göra.
Nej nu ska jag duscha:)


HA en bra kväll!:)



justja bilder från igår kommer senare:)

Kommentarer
Postat av: Marina

Kul med uppdatering =) Snygg ny design på bloggen också!! Hoppas allt är bra! kram

2010-11-09 @ 18:06:21
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0